Hej i kvällen!

Å kära nån. Kvällens träningspass var inte att leka med. Vi körde löpbandsintervaller med hjälp utav tabata-timern.

Vårt löppass med ”4-minutare”/ Tabataintervaller (20 sek. gånger 8 med 10 sek. vila mellan 20-sek-intervallerna) såg ut såhär ikväll:

Uppvärmning, joggning 10 min; 1,0 lutning och 10-12 km/h på farten. (Jag brukar inte skriva ut farter och så. Men vad tusan, nu gör jag det.)

Nu kör vi! – high five!

1. 2,0 lutning och 15-17 km/h på farten

2. 15,0 lutning (maxlutning) och 10-12 km/h på farten.




bild (1)några minuter vila mellan tabatablock 2 och 3. pannbenet, heja på nu för hellskotta!

3. 2,0 lutning och 15-17 km/h på farten

4. 15,0 lutning (maxlutning) och 10-12/h på farten

Nedvarvning. Gång räckte i början.. men sedan sprang vi och skakade lös benen tills att 40 minuter hade passerat.

Detta var ett grymt jobbigt pass. När man ser det såhär ”på papper”; 4 gånger 4 minuter…det är väl inte så mycket…Men, Du borde prova. Svettigt OCH roligt! Och på 40 minuter är det ju jätteöver! 😉 ….OM man inte fortsätter i gymmet, med hantlar och medicinbollar och sånt roligt. För core och biceps främst. Och jo, det gjorde ju vi såklart. Knäppgökar! 😀

Nu kommer det bli skönt att sova kan jag lova!

Jag har haft en fin tisdag. Pw med en fin vän. Sedan iväg på stan för lite shopping, med en annan fin vän. Väl hemma åt jag sen lunch…IMG_5675

…och sedan somnade jag. Och sov och sov. Tills M kom hem, vid middagstid. Då åt vi, (ja det är ett himla ätande här hos lilla fam. L ;)) och sedan drog vi ner på gymmet. Tränade.

bildHaha! M är så söt på den här bilden. Han är alltid söt förresten! 😉

…sedan hem igen, och åt lyxigt kvällsfika; förvälld och stekt sparris,nygrillad karré,keso… hur gott som helst.IMG_5687

Tack Ica för så bra priser på just det vi var sugna på ikväll 🙂

IMG_5680

Och nu har jag satt en deg. Den ska jäsa över natten och bakas ut imorn bitti. Gott! Ja. Det var min tisdag 🙂

-HUR HAR DIN VARIT?

GODNATT!

KRAM/lillafrun